ده چیزی که وقتی احساس تنهایی می کنید باید امتحان کنید

ده چیزی که وقتی احساس تنهایی می کنید باید امتحان کنید.

در اینجا چند راه برای کاهش درد تنهایی آورده شده است

  1. به هیچ وجه، شکل خود را سرزنش نکنید. به من اعتماد کنید، این فقط باعث می شود که شما احساس بدتری داشته باشید. سرزنش کردن خود به خاطر احساسی که دارید هرگز ماهرانه، سازنده و مهربان نیست. مجموعه ای از علل و شرایط در زندگی شما گرد هم آمده اند تا این احساس دردناک را ایجاد کنند تقصیر تو نیست.
  2. از یک “دوست” غیر انسانی تسکین پیدا کنید. امکانات زیادی وجود دارد – یک حیوان خانگی، غذای راحت، یک کتاب مورد علاقه یا یک نمایش طبیعت در تلویزیون، یا حتی برای مدتی بیرون نشستن. ما می توانیم در خیلی چیزها آرامش پیدا کنیم که درد تنهایی را تسکین می دهد. آزمایش کنید و ببینید چه چیزی به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید.

 

  1. اگر می توانید با یک دوست انسانی ارتباط برقرار کنید. به کسی فکر کنید که همیشه از شما حمایت می کند یا شما را به سادگی می خنداند و با آن شخص تماس بگیرید یا برای او ایمیل بفرستید. ممکن است در ابتدا در برابر انجام این کار مقاومت کنید زیرا زمانی که احساس تنهایی می کنید تماس با دیگران ممکن است سخت باشد. با این حال، با توجه به تجربه من، ارزش آن را دارد که برای تماس با کسی که بتوانم روی او حساب کنم، فشار کمی را به خودم بدهم.
  2. کاری خلاقانه انجام دهید، مهم نیست چقدر ساده است. نیازی نیست که به طرز شگفت انگیزی خلاق باشد. یک کتاب رنگ آمیزی یا یک پازل را امتحان کنید، یک کولاژ بسازید یا با نوعی سوزن دوزی آزمایش کنید. یا خارج از چارچوب فکر کنید و کاری را ارائه دهید که انجام آن برای شما سرگرم کننده و آرامش بخش باشد. 5
  3. به کسی که نیاز دارد کمک کنید. کمک به دیگران احساس تنهایی را کاهش می دهد زیرا باعث می شود تمرکز کمتری روی خود داشته باشیم. این می تواند یک همسایه مسن یا شخصی در یک سایت رسانه اجتماعی باشد که ممکن است از یک نظر حمایتی بهره مند شود .

 

  1. دیگرانی را که احساس تنهایی می کنند به یاد بیاورید و افکار مهربانانه و دلسوزانه برای آنها ارسال کنید. آرزوی خیر برای دیگرانی که تنها هستند، ارتباط خاصی بین شما دو نفر ایجاد می کند. حتی بیشتر، وقتی متوجه می شوید که در تنهایی خود تنها نیستید، کمتر احساس تنهایی خواهید کرد.
  2. جایی را تجسم کنید که دوست دارید باشید. یک گردهمایی سرگرم کننده، ساحل دریا، یک رویداد ورزشی – و ببینید آیا فقط برای یک لحظه می توانید برای کسانی که آنجا هستند احساس خوشحالی کنید. احساس خوشحالی برای دیگران حتی زمانی که آن‌ها کاری را انجام می‌دهند که آرزوی شما را داشتید، می‌تواند باعث شود احساس کنید که در کنار آنها هستید و این درد تنهایی را کاهش می‌دهد. حتی اگر احساس خوشحالی برای دیگران فقط برای مدت کوتاهی طول بکشد، تسکین دهنده و شفابخش است – و به طرز شگفت انگیزی، حتی می تواند باعث ایجاد احساس خوشحالی در شما شود!

8 . با تنهایی مانند یک دوست قدیمی که برای ملاقات آمده است رفتار کنید. این راهی برای مقاومت نکردن در برابر احساس شماست. مقاومت کردن فقط حال شما را بدتر می کند.  دوست شدن با احساسی که داریم در عمل خود شفقت است. پس طوری مراقب تنهایی خود باشید که انگار یک دوست قدیمی است. گاهی می گویم: «سلام تنهایی. می بینم که برای مدتی دوباره به دیدارت آمده.» وقتی احساسات دردناک را با دلسوزی وارد قلب خود می کنید، آنها را خلع سلاح می کنید و نیش آنها را از بین می برید. این درد شما را کاهش می دهد.

9.  به خود یادآوری کنید که زندگی همیشه سرگرم کننده نیست و فردا روز جدیدی است. هیچ کس همیشه راه خود را پیدا نمی کند و، اجازه دهید با آن روبرو شویم، زندگی همیشه سرگرم کننده نیست. این برای همه صادق است. نکته اصلی این است که تنهایی یکی از آن لحظات ناخوشایند در زندگی شماست. همه چیز همین است. اگر بتوانید با تنهایی خود صبور باشید، به احتمال زیاد تا فردا کمی از تنهایی تان کاسته خواهد شد. سپس، روز بعد، احتمالاً حتی بیشتر کاهش یافته است. همه احساسات ناپایدار هستند.

 

  1. آواز بخوانید. تقریباً غیرممکن است که هنگام آواز خواندن احساس تنهایی کنید. انفرادی بخوانید یا اجازه دهید خواننده مورد علاقه تان در حین آواز خواندن با شما همراهی کند.